Monday, April 4, 2011

Aktiviti Hujung Minggu....

minggu lepas adalah minggu yang penat aku rase.... huhuhuhu. sungguh penat... penat layan kerenah anak2 aku yang sangatlaa 'behave' nye.... ari sabtu gi jalan TAR. nak cari tudung konon nye... tak teringat ari sabtu ada pasar malam kat jalan TAR. gile ramai orang. kalau korang jalan kat situ... nampak muka orang je... budak yg berjalan pun tak nampak. huhuhu... da laa aku bawak 2 orang budak. memang kene jadi sekuriti betul2 laa... gambar takde ye... koser aku tengah ramai orang nak snap2... da laa ramai. panas lak tuh.... tulaa...sape suruh gatai gak nak pegi ye tak??? huhuhuhu... nak ke tudung punye pasal...

ari ahad pas bekpes... makan angin bersama keluargaku yg tercinta di area Putrajaya... bole? heheheh...bole laa dari takde kan...hihihihi... layan ye.... :P

kalau rujuk gambar2 kat bawah nih... ekceli gi shooting2 dulu... pastu baru gi bawak budak2 nih mandi kolam... takpelaa ye korang.... layan kan aje..... heee....

hujung minggu yang bes sgt bersama family tercayanggg.... :)

tak lupe juga buat abah iman....tenkiu ye sbb jadi jurugambar tak bertauliah untuk kitaorang ye... hehehe...tenkiu....

9 comments:

ima_muz said...

wahhhhh best je...xkan ni je...

ibu iman said...

hihihi...banyak...tapi malas nak upload... bleh??? :P

kasih said...
This comment has been removed by the author.
niza said...

wanie..ni gambar edit ke kemera mahal..cantek la gambar ni..

rose aida said...

tak sia2 bpanas... cantik2 gambar ni..

Anonymous said...

sis u da npk berisi ler...hihihi

ibu iman said...

niza : x edit pun gambar... ngeee...
kak aida : dan juga x sia2 terpekik2 kat situ...ngeh3...
anonymous : yezza... mmg x dinafikan berat badan saya sudah naik... uwaaa...!!!!

sHa said...

pasni amik gambor waktu mlm plak ye wani,,,musti lg cuuunnn.... ;)

ibu iman said...

sha : nnti kitaorg try ehhh... sbb photographer masih lagi dalam tahap orientasi... heee...