Tuesday, April 12, 2011

citer Minggu Lepas part one.....

haaaamikkk...!!! aku ade 4 entry yang nak aku buat... entry2 untuk citer minggu lepas ye kengkawan.... tapi idaklaa aku ceghite panjang lebar ye... short entry tapi gambo jer yg lebih... heheheh....untuk entry part one nih... aku nak citer2 pasal aktiviti kitaorg ari jumaat... bole??? :P

okeh...pagi tuh kitaorg tak beli bekpes sebab ade matron yang da pencen nak banje satu opis makan nasik lemak. so tunggu punye tunggu...nasik lemak sampai lebih kurang kul 10.30pg... ate makan laa kitaorg bekpes tuh lebih kurang kul 11pg... kul 12.15 da nak kuar plak da nih... cam biaselaa kitaorg kat sini memang da takde tempat lain nak tuju da... tuh jelaa satu2nye Alamanda tempat kitaorg... dan mcm biase pegi jalan kaki pakai selipar jepun. koser okeh nak kene pakai bertumit2 nih. da laa nak jalan kaki. penah gak kene sound ngn matron kat opis... "korang pegi pakai selipar je???? macam org kampung!!!" dalam ati aku... nasib baiklaa aku dari kampung! da biase pakai ala2 kampung nih. koser nak daring2...

menuju laa kitaorg ke alamanda... nak lunch... tapi baru pas bekpes... camno? so untuk tidak membuang masa n tidak membazir duit... hehehehe... kitaorg pun decide laa main bowling. jimat okeh. kitaorg main 1 round jela... rm6.50 sajork!!! termasuk kasut tau... murah kan??? jimat kan??? :P layannnn....!!!!

oppsss sori ye kengkawan... gambo orang je lebih... gambo main bowling nye nan hado. huhuhuhu... malu laa... kitaorg main pun tak pro lagik... asik masuk longkang jek... nanti da terror kitaorg amik gambar siap pose ala2 terror baling bola bowling gituuu yer.... :D

6 comments:

Dino Egridere said...

Nasib baik ngaku x pro,...haha

ibu iman said...

dino : hamboi3!!! hihihihi... mmg tak pro lagi pun. heee... xpe dino... ko ngate kitaorg yer... nnti kitaorg berlatih tiap2 minggu, pastu kitaorg cabar ko lawan ngan kitaorg... ader bran???? ngeh3!!!

KiD said...

ooooiitttt... bila masa binik aku gi jongket nih?? amboi... main boling..

aƄģéh said...

Len kali leh men lg erk,,, x kan angah je yg mng jan,,, hihihi

sHa said...

Dino:biler nak lwn bowling nih?hihi
Wani:xpe wani,kita practice tiap2 mggu ye!;-)
Daddy kid:;-)

ibu iman said...

kid : hahahaha...die tak mintak izin eh??? nak kene babap mami ilham nih... ngeh3!!! (padahal laki aku pun xtau) :P

angah : oooo... eksen eh... next time kompom kak wani strike je tau!

sha : harussss practice tiap2 minggu!!!