Tuesday, April 12, 2011

citer Minggu Lepas part two.....

citer ari sabtu plak... pukul 11.30pg bergerak kitaorg anak beranak dari Putrajaya menuju ke Kuantan... bes fren aku kawen... nih bes fren mase aku blaja kat poli dulu... da kawen da yer ko sue... aku rindu zaman kite dolu2.... huhuhuhu... aku sampai tepat2 kul 3pm... majlis kawen kat umah kawan aku nih kat Permatang Badak. dulu aku selalu lepak2 kat umah sue nih... mase bujang2 dulu laa... teringat plak aku zaman blaja dulu. asal takde kelas... zasss ke megamall laa... parade laa... tengok wayang laa... lepak kat teluk cempedak laaa... huhuhuhu....

buat sue... Selamat Pengantin Baru...!!! doa aku.... moga berbahagia selamanya... selamat melayari alam rumahtangga yer my frennn...!!!! muahhhh3 untuk ko!!!

2 comments:

Unknown said...

permatang badak..! kampung my x-bf.. waaa.. motip ingat xbf pagi2 neh.. hehehe.. dulu penah jgk la izza sampai kat sana..

ibu iman said...

izza : dulu wani blaja kat sane... da lama tak gi rasenye lebih kurang 3 tahun jugak laa kot... tuh laa baru pegi semula... hihihi... e-bf??? ntah2 member wani kenal kot... die dari kecik duk situ... heee....