Monday, March 14, 2011

...Wedding Kak Niza & Abg Hakim...

Alhamdulillah...akhirnya kawin jugak akak aku yang sorang nih.... hihihi...lame okeh aku tunggu kak niza nih kawen... asal tanye "bile akak nak kawen nih...???" jawapan yang asik die kasik... "tunggu tarabas datang meminang..." adeilaaa... korang kenal tak tarabas tuh sape??? tuh ex aku dulu tau!!! hihihi... akak niza kalau bace jangan mara... :P

Tarabas (dalam cite The Cave of The Golden Rose)

okeh...meh aku story mory sket pasal aktiviti aku minggu lepas... ari jumaat abih je keje... balik umah dulu sobab eh nak kono layan dulu cite kejora dan bintang. tak leh miss! pastuh pung pang pung pang gerak dari putrajaya kul 9mlm menuju ke tapah tido umah akak ipar aku. jalan adalah jem sobab eh cuti skolah. esoknye gerak dari tapah ke batu gajah kul 12pm... Alhamdulillah jalan tak jem tapi kawan2 aku yang bertolak dari KL sume sampai kul 3pm lebih sobab eh jem... ponat okeh omak nunggu....

tak gheti da nak cite panjang2...jom kite layan gambar plak ye...

sila abaikan apa2 yg berterabur kt atas meja tuh...

budak yg tak gheti2 duk diam...

to akak and abg hakim... Selamat Pengantin Baru...!!!

gerak balik smule ke tapah kul 3.15pm. siap2 pastu makan nasik lagi kat umah akak ipar aku... then gerak balik ke putrajaya lebih kurang kat kul 7pm. ingat nak singgah icity tapi keadaan tak mengizinkan sebab hero2 aku masuk2 je keta terus tido.

tuh je cite aku bagi aktiviti aku ari sabtu... :P

p/s : credit pictures dari abah iman n kekpa... tenkiu ye!!!!

7 comments:

Anonymous said...

ala wanie..pic kite bdua sekeping je ke?? xpe r, atleast ader gak kan..well wanie, thanks yer sbb sanggup menunggu kitaorg yg sgt2 lewat semata-mata nak bgambar bsama..cyggg wanie..
kak niza n abg akim ~ selamat pengantin baru yek ;-). pasni xdpt la nk lepak lelama ngan akak after ofis..hehehe..

ibu iman said...

effa : hehehe... no hal laa... gambar kite 3 keping tapi yang same cam tuh laa... gambar together2 xde... uwaaa... xpe... next time kite amik gambar lagik yek!

Geng Borak said...

pink biru??? waaaaahhhh...

ibu iman said...

vavavava....heee...

akak said...

eh2 bile lak tarabas tu ex wanie? wah3.. :p
thanks semua ye datang kenduri akak.. pasni takde dah kenduri kawin kat batu gajah.. penutup ler katakan ;)

ibu iman said...

kak.... xde kenduri xpe tapi haruuusss uat makan2 kat umah akak!!! harussss!!!!! :P

akak said...

ala.. xde umah lagi huhuhuhu