Monday, November 2, 2009

m@cam2 ciTer...

Tiap kali nak update blog...ibu tak tau nak cite ape. Ibu campur2 jela cite eh kawan2... ok kan... okeh... cite 2 minggu lepas, ibu ade kursus kat PD. Actually kalau tak pegi kursus nih pun bole je rasenye. Tapi sebab ibu nak rileks2 plak kan selepas ditinggalkan kami 3 beranak kat umah tuh oleh abah selama 2minggu lebih... so ibu uat keputusan nak gi jugak PD tuh. Hehehe... Amsyar, mak ude @ biras ibu jaga. Iman lak... abah jaga. 2 malam tido kat otel rase aman dan selesanye tanpe ada gangguan suara Amsyar. Hehehe... nih kalau mak ude bace statement nih kompom mulut die terkumat kamit membebel. Muahahah... sebab die ckp 2 malam tuh die memang takleh tido sebab Amsyar jaga kul 4 pagi. Alaaa mak ude...sekali sekala kan? Kate nak tolong jaga lagi. Hehehe... so bawah nih antara gambar2 ibu yang tengah santai2 bergambar ngan kawan2 kat sane...










gambar kecik nih gambar amsyar mase mak ude jaga die. ibu tak tau nape gambar nih kecik. nih je hasilnye.

lagi gambar-gambar kat bawah nih... gambar minggu lepas balik kampung. gambar amsyar tuh ibu amik mase ibu gigih mancing ikan. penat tau mancing tak dapat. huhuhu... da laa mancing sambil pegang amsyar. gigih tau tapi tak dapat2 jugak ikan. gambar2 nih je yang ibu dapat tangkap. hehehe...







tuh je cite untuk kali nih. TQ... :D

5 comments:

Lazyf... said...

Iman Abang adalah sgt notty dlm gambar itewww...
Iman Adik adalah nmpk mecet la plak...
Ibu dorunk x abis2 posing amik gamba sndirik gune enpon...

Hazabnyewwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!!

ibu iman said...

eleh pakcik lazyf nih... macam xpenah amik gambar sindrik! nnti skali i curik u punye gambar seksis... siaplaa i tayang2 letak dlm blog nih tau!

fikaryna79 said...

salam wani..leh kem salam kat kudin..kater azni x-classmate dia semsas krm salam..iman n baby so cute! ( sbb mak dia la cute..kudin jgn mre ar.. hehe )

ibu iman said...

InsyaAllah...

Anonymous said...

makin tembam lak kt tgk amsyar ni...lame x nampak die...tlg kiss kan utk die ye... =P - DILLA