Monday, April 13, 2009

bUkit maLaWati...

dua minggu lepas, ibu kursus kat area kuala selangor. 5 hari 4 malam...huhuhu. cian iman sebab kene tinggal. ibu da nangis2 bagai nak rak asik teringat iman. tapi kalau ibu tepon die... die leh maintan xmo cakap ngn ibu. ari ibu abih kursus tuh... abah konfiden jek nak datang ngan iman berdua je untuk jemput ibu. ibu risau laa kan iman tuh da laa xleh duk diam dalam keta. nak sampai kat kuala selangor pun da dekat sejam lebih. ibu berdoa jek dari pagi. Alhamdulillah selamat sampai abah ngan iman. tanye abah, cemane ok ke iman dalam keta. abah cakap bape kali kene benti keta tepi jalan semata2 nak kene amik ultraman die yang jatuh. huhuhu... anakku2... ok...sebab iman ngan abah sampai awal...diorang gi jalan2 melawat tempat bersejarah kat area ctu dulu sementara menunggu ibu abih kursus. ibu pun xsempat gi melawat tau.

iman nih kalau bergambar...die suke buat peace... layankan jela peace die tu ye...

4 comments:

lazyfzeeza said...

x sangke ek susah gak nk bwk Iman nih nek kete kalo xder org len temankan...huhuhu...besela budak2 nk mmbesar gitu arr...uhuk uhuk!

ibu iman said...

fyzal : sekejap kat depan... sekejap kat belakang. kejap kat tengah2. tapi Alhamdulillah selamat da semuanye...

KiD said...

malam2 ader orang dengar bunyi meriam ni meletup..
ripley's.. believe it or not!

ibu iman said...

to kid : yo laa sangat...