Wednesday, March 11, 2009

laGik kat kAmpUng... :)

minggu cuti Maulidur Rasul, kami balik kampung. heheh...ibu update mesti cite kat kampung kan. abih tuh kalau tak balik kampung, takde aktiviti pun kitaorang kat umah. tak tau nak cite ape. nih balik kampung, macam2 aktiviti ade. heheh...ape2pun...layannn jelaa ye. balik baru nih, kitaorang bermalam kat ngan kolam ikan tuh. abah ajak tido dalam khemah. besttt.... seronok sebab tido tiga beranak dalam satu khemah. sebelum nih pun ibu penah gak tido dalam khemah mase gi camping2 dulu tapi ngan member2 laa kan. nih dapat tido tiga beranak...seronok bangat. n malam tuh jugak uat barbeque. just bakar2 ayam...sosej...n burger.

iman da letih sangat...masuk2 khemah terus tido.....

nih gambar iman sibuk gak nak bagi fish makan...kalau tak bagi...die mengamuk.

haaahhh...gambar atas nih plak...heheh...gigih mak long n mak teh iman tangkap ikan walau sebenarnye atuk tak kasik lagi. tapi atuk terpakse merelakan ikannye ditangkap demi anak2nye. tengok mak long atas rakit siap ngan baju kurung tangkap ikan. setengah hari jugaklaa berusaha nak dapat ikan yang besar....hehehe.....n hasilnyeee..........alaa lupe plak ape name ikan nih.

Iman pun sibuk nak pegang..........

nihhh plak, orang sibuk mancing...die pun nak mancing gak. so kenkawan....ini cite untuk minggu nih. enjoyyy.....heeee....

1 comment:

lazyfzeeza said...

best ahh kampung mertua lu beb!!!!
huhuhu...