Thursday, October 9, 2008

n rAyer sEteRusNye

raya kedua, lebih kurang kul 12 tghari, kami gerak balik ke kampung ibu plak kat pasir mas, kelate. ingatkan balik raya kedua xlaa jammed. rupenye same je. huhuhu...letih okeh. patut leh sampai kul 8 tapi kitaorg smpai kul 11 malam. kat sane x amik gambar pun. ibu snap gambar iman mandi kat telaga je. layan je laa ye....

iman ngan kak zulaikha...

ari sabtu malam, kitaorg gi wakaf che yeh. rabun ok mata ibu. ibu sampai xtau nak shopping ape. lagi pulak ade iman. susah sket nak pilih barang. tapi ade jugaklaa ibu shopping sket. hehehe... xpelaa...next time dtg lagi. then ari ahad pagi, kami gerak plak ke kuala terengganu. tido semalaman kat sana. pun x amik gambar jugak. misi mencari baju batik abah je. kitaorg gi cari kat pasar payang. ari isnin tuh pas makan tengahari, barulaa kitaorg gerak balik kl. Alhamdulillah, selamat sampai jugak akhirnya. ari selasa kitaorg cuti lagi sbb taska iman tutup lagi. ari rabu barulaa bukak... tu laa cite raya kitaorg. xde ape yg menarik pun kan...??? hehehe...apepun layan jela.

ooo ye...ibu x buat pun entry utk ucapan selamat ari raya. hehehe... so di kesempatan ini, ibu, abah n iman nak ucapkan selamat hari raya. maaf zahir batin. andai ade tersalah tutur bicara harap dapat dimaafkan.... jemputlaa datang raya kat umah. umah kami sentiasa open tau! :)

2 comments:

isz_3707 said...

comeinyer iman mandi dalam baldi..haha

ibu iman said...

suka sangat die mandi dalam tuh. puas pujuk keluar die xmo.