Friday, September 12, 2008

bUka pUaSa

semalam kami berbuka puasa di restoran Sup MatSirat kat Kinrara. berbuka ngan member2 opis ibu. lauk kat situ semuanya sedap2. tapi ibu x sempatlaa nak snap gambar lauk sbb nye lauk dihidang secara buffet n lagi pulak kitaorg sampai situ tinggal lagi 3minit da nak azan kan. nak amik gambar ramai2 pun xsempat. ibu sempat snap gambar iman jek. tuh pun 3snap je.


so nih kedainye. gambar xclear laa klu amik mlm. nih nampak gayanye nak kene tuka kamera baru nih. kan abah kannn...???? hehehe...then pas makan ... pas abah pun da abih 'fogging', terus kitaorg balik umah. nak tengok cite kekasihku seru plak. hehehe...xleh miss tau cite nih.


ooo...ye kenkawan. Iman nih kalau nak amik gambar die, memang da pandai uat muka. kadang2 mengade2 uat muka ala2 mata nak tutup gitulaa. nih mase ibu snap pun sbb org x pandang die. so leh laa die senyum gini. kalau tidak, malu2 kucing tau! ngade2 kan? kalah org pompuan malu die tuh.

2 comments:

isz_3707 said...

comeinyer anak bujang u..dah besoooo..iman pose eh?? siap nak buka bagai tu?

ibu iman said...

mmg xleh duk diam kalau nampak makanan atas meja. klu kat umah da siap duk ats meja tau. naufal pun comei jugak ape. bertambah ensem bile die pakai puting. cute sgt2!